Teknolojik, çevre dostu ve sürdürülebilir yatırımlarına durmaksızın yenilerini ekleyen MESKİ, daha merkezi ve ulaşılabilir modern hizmet binasında vatandaşlara sağladığı kesintisiz hizmetlere devam ediyor.
Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, daha merkezi ve ulaşılabilir modern hizmet binasında, vatandaşlara kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. Biyometrik imza ve tek masa uygulamasıyla vatandaşların bekleme süreleri kısalıyor. MESKİ, dijital dönüşümle hayata geçirdiği biyometrik imza sistemiyle teknolojik, çevre dostu ve sürdürülebilir yatırımlarına bir yenisini daha ekledi. Türkiye’de dijital imza ile abonelikte bir ilki başlatan MESKİ Genel Müdürlüğü, bekleme süresini 5 dakikaya indirdi.MESKİ yeni hizmet binasında yer alan yeni ve modern abone hizmetlerinde kullanılan biyometrik imza ve tek masa uygulamasıyla vatandaşlar tüm işlemlerini daha kaliteli, konforlu ve hızlı bir şekilde tamamlıyor. MESKİ’nin abonelik için istenen evrakları online olarak görüntülemeye başlaması sayesinde, aboneler işlemlerini yalnızca kimlikleriyle kolayca gerçekleştiriyor.
“TÜRKİYE’DE BİR İLK OLAN EVRAKSIZ ABONELİK İŞLEMLERİNİ TAMAMLAMIŞ BULUNMAKTAYIZ”
MESKİ Genel Müdür Yardımcısı Seyfettin Atar; “MESKİ olarak kentteki yaşam konforunu artırmak için yaptığımız çalışmalar hızla devam etmektedir. Bu kapsamda yine Türkiye’de bir ilk olan evraksız abonelik işlemleri ve dijital dönüşümle başlattığımız projeler kapsamında çalışmaları tamamlamış bulunmaktayız. Yine yaklaşık 1 yıl önce hizmete aldığımız konforlu ve dijital altyapısını desteklediğimiz yeni hizmet binamızı halkımızın hizmetine açmış bulunmaktayız” ifadelerini kullandı.
|